Saturday, November 22, 2014

ტრენინგის პირველი დღე
- ქართული ენის სწავლების გზები და ენის სწავლების მეთოდების მიმოხილვა
- ახსნითი დავალება (წესები, მაგალითები), სწავლება ლიტერატურული მასალის გამოყენებით)
- კოგნიტური სქემების, ცხრილების გამოყენება სწავლებისას
- არსებითი სახლის სწავლების მეთოდიკა, არსებითი სახლის მართლწერის სწავლების მეთოდიკა, რამდენიმე ერთგვარი ბგერის თავმოყრის სწავლების მეთოდიკა
- ფუძის კუმშვა-კვეცის სწავლების მეთოდიკა
- პროექტის განხილვა
- გაკვეთილის დაგეგმვა
- ზედსართავ სახელთა სწავლების მეთოდიკა
- რიცხვით სახელთა მართლწერის სწავლების მეთოდიკა
- ნაცვალსახელთ სწავლების მეთოდიკა
- ილია ჭავჭავაძის შემოქმედების ენობრივ თავისებურებათა სწავლების მეთოდიკა


ტრენინგის მეორე დღე
- გრამატიკის სწავლების ხერხები
- ნაცვალსახელთ სწავლების მეთოდიკა
- კომპოზიტრების მართლწერის სწავლების მეთოდიკა
- აკაკი წერეთლისა და ალექსანდრე ყაზბეგის შემოქმედების სწავლების მეთოდიკა
- ვენის, „ტ“ და სხვა დიაგრამების გამოყენბა სწავლებისას
- არსებით სახელთა, ზედსართავ სახელთა, რიცხვით სახელთა და  ნაცვალსახელთა მორფოლოგიური გარჩევის სწავლების მეთოდიკა
- გაკვეთილის გეგმის გალხივა
ტრენინგის მესამე დღე
- ზმნების სუბიექტური და ობიექტური პირის ნიშნების მართლწერის სწავლების მეთოდიკა
- ზმნის მორფოლოგიური გარჩევის სწავლების მეთოდიკა
- გაკვეთილის გეგმების განხილვა
- დავით კლდიაშვილისმ ნიკო ლორთქიფნაიძის, გრიგოლ რობაქიძის შემოქმედების ენობრივ თვისებურებათა სწავლების მეთოდიკა
- სინტაქსის საკითხები
- მარტივი წინადადებების გადაკეთბა რთულად და რომელიც წევრ-კავშირის სწორად გამოყენების სწავლების მეთოდიკა


 ტრენინგის მესამე დღე
- პუნქტუაციისა და სტილის სწავლების მეთოდიკა
- გაკვეთილის განხილვა და პარონიმთა სწავლების მეთოდიკა
- მიხეილ ჯავახიშვილის კონსტატინე გამსახურდიას, გურამ დოჩანაშვილის, ოთარ ჩხეიძის, ანა კალანდაძის შემოქმედების ენობრივ თავისებურებათა სწავლების მეთოდიკა

ჩემი სერთიფიკატები და მოსწავლეთა მიღწევები (დიდ ფორმატში სანახავად დააწექით სურათს)