ტრენინგის გეგმა
- გაცნობა- პრეტესტი
- ლიტერატურის მოდულის მიმოხილვა
- სწავლის სწავლების პრინციპები
- ჯგუფური მუშაობის პრიციპები
- კითხვის სტრატეგიის - „მნიშვნელოვანი სიტყვები“ - გამოყენება
- კითხვის სტრატეგიის - „დაფიქრდი, დაწყვილდი, გაუზიარე“ - გამოყენება
- კითხვის სტრატეგიის - „ორიეტირებული კითხვა“ - გამოყენება
- გაკვეთილის დაგეგმვა
- კონსტრუქტივისტული გაკვეთილის დაგეგმვა
ტრენინგის გეგმა
- კითხვის სტრატეგია: „მკითხველის თეატრი“- როლური თმაშის გამოყენება სწავლებისას
- ურთიერთსწავლება
- მოზაიკა
- სიტუაციური ამოცანა
- სიტუაციის მოდელირება
- კოგნიტური სქემის-ასოციაციური რუკის-გამოყენების პრიციპები და სტრატეგიები
- „კორნელის გრაფა“
ტრენინგის გეგმა
- ინტეგრირებული სწავლების მეთოდიკა- ჰაგიოგრაფია
- ინტეგრირებული გაკვეთილი-გამოცდილების გაზიარება
- გაკვეთილის გეგმების განხილვა
- ბლუმის ტაქსონომიის გამოყენება სწავლებისას
- გონებრივი იერიში
- სოკრატული მეთოდი
- ეპოქის ანარეკლი და კულტურული კონტექსტი ლიტერატურაში - დავით გურამიშვილი
ტრენინგის გეგმა
- ეპოქა და ადამიანი- ეპოქა და ლიტერატურა
- „ვეფხისტყაოსნის“ მხატრული თავისებურებების სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები
- გაკვეთილის განხილვა
- დისკურსიის მეთოდის გამოყენების პრინციპები და სტრატეგიები
- რომანიზმის სწავლება
- ნიკოლოზ ბარათაშვილის შემოქმედება მსოფლიო რომენტიზმის კონტექსტში
- გაკვეთილის განხილვა
- როგორ იქმნება მხატვრული ტექსტი ( იმპულსები, პროტოტიპები)
ტრენინგის გეგმა
- მხატვრული ტექსტის განხილვა სხვადასხვა კოდის მიხედვით- ვაჟა-ფშაველას შემოქმედების სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები
- გაკვეთილებისგეგმის განხილვა
- გაკვეთილების განხილვა
- ორმხრივი ჩანაწერთა დღიური
- ვენის დიაგრამის გამოყენება
- თვალსაჩინების გამოყენბა სწავლებისას
- გაკვეთილის გეგმის განხილვა
- დიდაქტიური მეთოდის გამოყენბა სწავლებისას.
ტრენინგის გეგმა
- ინტერტექსტუალური დავალებები- მოდერნისტული კონტექსტი
- ლიტერატურის გვარებისა და ჟანრების სწავლების მეთოდიკა
- მწერალი და ენის ექსპრესიულობა
- ტექსტის ლინგვისტური ანალიზი
- მეთოდი „რეიტინგი“
- ლიტერატურის სწავლების მეთოდიკა
- პოსტტესტი